Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésére áll.
Alapítva: 1995
Cégnév: ALTA 2001 Betéti Társaság
Székhely: 6000 Kecskemét, Batthyány u. 25. 3.12
Adószám: 20498298-2-03
Cégjegyzék szám: 03-06-105678
Kibocsájtó cégbíróság: Bács-Kiskun Megyei Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus Ügyfélszolgálat: info@szabokandallo.hu
Telefonos Ügyfélszolgálat: 76/495 545
A megjelenített termékek megrendelhetőek on-line, utánvételes házhozszállítással, de lehetőség van a személyes vásárlásra is nyitvatartási időben, az ALTA 2001 BT üzletében – Szabó Kandalló.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt általános forgalmi adót, külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
- 30 kg-ig 1 500,- Ft
- 80.000 Ft feletti megrendelés esetén - súlytól függetlenül - a házhoz szállítás ingyenes!
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Amennyiben szeretné a legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, úgy praktikus lehet a regisztráció elvégzése.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 17 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben, e-mailben, vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2 munkanapon belül. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
Fontos! Ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, a későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie. Jelszavát bármikor megváltoztathatja, regisztrációját és adatait bármikor törölheti.
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg, a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és amennyiben a csomagoláson sérülést észlel, kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. A csomagoláson látható külsérelmi nyom esetén utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A futár nem köteles megvárni a sértetlen csomag kibontását. A csomagolás kibontása után észlelt bárminemű problémával keresse az ALTA 2001 BT. ügyfélszolgálatát telefonon, vagy e-mailben.
Webáruházunk megrendeléseit a Trans-O-Flex Hungary Kft. futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, amennyiben a második kézbesítési kísérlet is sikertelen, úgy az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Némely termékekre gyártótól függően 12, illetve 24 hónap garanciát vállalunk. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá Ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén.
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti az oldalunkon "Elérhetőség" alatt található címre.
A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a Vásárló 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.
A Vásárló az elállási jogát gyakorolhatja:
Elállási jog gyakorlásának menete:
Az webáruház használata során az ALTA BT részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezei, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az az ALTA 2001 BT alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A megrendelés folyamán rögzített adatokat az ALTA 2001 BT mindaddig tárolja, amíg a Vásárló nem kéri azok törlését. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az ALTA 2001 BT bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá bármikor kérhető az Ügyfélszolgálati elérhetőségek valamelyikén.
Adatai módosítását, törlését bármikor kérheti írásban az info@szabokandallo.hu e-mail címen.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései
az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével ön elfogadja az ALTA 2001 BT általános szerződési és felhasználási feltételeit és adatkezelési elveit, mely nem minősül írásban megkötött szerződésnek.