Garanciális szerviz

Garanciális hibabejelentést írásos formában tudunk elfogadni, mely történhet levélben:
ALTA 2001 BT, 6000 Kecskemét, Izsáki út 33. postai címre
vagy az alábbi igénylő űrlap kitöltésével.
Kérjük a lehető legtöbb adatot adja meg a probléma minél pontosabb beazonosításához.


Az Ön adatai
Neve:
Címe:
E-mailcím:
Telefonszáma:
Visszahívás:
Garanciális szervízhez adatok
A Készülék típusa:
A vásárlást igazoló számla száma:
A vásárlás dátuma:
A készülék gyártási száma:
A kandallóépítő neve:
A kandallóépítő címe:
Beépítés időpontja:
Első begyújtást végző neve:
A garanciális szervíz kért időpontja:
A hiba rövid leírása

Kérjen árajánlatot! Töltse ki ingyenes űrlapunkat és munkatársunk a lehető leghamarabb felkeresi Önt.

A fenti kulcsszó mezőbe írja be a keresni kívánt kifejezést. A találatokat a termékek (kandallók, kályhák, stb.) és a kiegészítő webáruházas termékekből (fatartók, szellözőrácsok, stb.) adja vissza a rendszer.

Minden kosárinfó megtekintése >
regisztrálás elfelejtette a jelszavát?

Kandallóvásárlás előtt áll?

Igényes és értékes terméket keres?
Rengeteg kérdés merült fel Önben ezzel kapcsolatban?
Kérjen időpontot egy személyes, díjmentes konzultációra!

 

5% kedvezmény?

Nem kérünk sokat érte!

Amennyiben feliratkozik hírlevelünkre, akkor a webáruházunkban a következő vásárlás alkalmából 5% kedvezményt adunk! Részletek a feliratkozás után.

Szabó kandalló